پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

🌷🌷🌷🌷🌷

پای درس شهدا🌷

دفترخاطرات📝

سیره عملی سردارشهید

مسعود زکی زاده🌷

🌷🌷🌷🌷🌷

👈🏻دعای کمیل

🌷🌷🌷🌷🌷

شب جمعه بود رفته بودیم مسجد، بچّه ها

شروع کردند به خواندن

دعای کمیل،منم وسط

دعا یه مصیبت خوندم

بعدش هم با هم رفتیم

توپایگاه روستا،ساعت ده

که شد دیدم رادیو را برداشت و رفت تو یه اطاق

دیگه،وقتی دعا تموم شد و اومد بیرون دیدم که

چشماش مثل کاسه خون قرمزه

گفتم مسعود تو تا الان

هم مسجد بودی،ما دعا

کمیل خوندیم ولی تو که

اینقد گریه نکردی؟

گفت؛ شما تومسجد فقظ

دعا را روخوانی کردید

و لقلقه زبانتان بود ولی

من وقتی رفتم داخل اطاق و دعا را گوش کردم با خدای خودم

حرف زدم 

کاش میشد بشویم

             همره راه شهدا

🌷🌷🌷🌷🌷

Pellakekhaki.blog.ir

  • ۹۴/۱۰/۲۱
  • شهید گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی