پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟
گفتم: چه میدانم، لابد این طوری خوشتیپ تری!
گفت: نچ!
گفتم: خوب لابد فهمیدی اینطوری حجابت کاملتره مثلا!
گفت: نچ!
گفتم: ای بابا! خوب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!
گفت: نزدیک شدی!
گفتم: آها!! دیدی گفتم همه ی قصه ها به ازدواج ختم میشوند؟ دیدی!!
گفت: برو بابا… دور شدی باز.
گفتم: خوب خودت بگو اصلا.
گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس "حضرت زهرا(س)"است، خواستم کمی شبیه "حضرت زهرا(س)" باشم.

نظرات (۲)

سلام

مطلب بسیار عالی اما عنوان نه...

...این حرفا نیست همه پسرا می تونن سیره عملی (اخلاق) حضرت زهرا رو بخونن و مثل ایشون عمل کنن
عفاف و حجاب فقط در چادر و پوشش نیس که فقط مختص خانمها باشه آقایون هم عفاف دارند که می تونن از حضرت زهرا(س) یاد بگیرن...

ضمن اینکه اخلاق حضرت زهرا(س) محدود به عفافشون نمیشه... دوری از گناه... امر به معروف و نهی از منکر... مطیع امر امام زمان بودن... پشت امام زمان رو خالی نکردن... شجاعت در رفتار و گفتار... و... اینها همه مواردیه که هم می تونن یاد بگیرن و عمل کنن... 

پاسخ:
بله این درسته ولی موضوع ما کلی بوده 
  • فاطمه باقیان
  • سلام مطلبتون قشنگ بود .موفق باشین وممنون میشم به منم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی