پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بارالها نه طاعتی دارم که به آن مغرور باشم نه ثوابی دارم که بدان دلخوش کنم.

یا سیدی! توخودت ساحل نجات را به من نشان دادی و دست مرا گرفتی و مرا به جبهه آوردی.

ای رحمن! هرچه خواستم تو به من دادی ولی من بنده ی شکوری نبودم. 

ای رحیم! چشم از دنیا بسته و به آخرت دوخته ام. 

خدایا! من مانند غریقی شده ام که در دریای بی کران تشنه و در بیابانی بی پایان گمشده ام. 

خدایا تو خودت مرا نجات بده. دست مرا بگیر و مرا متصل به صف یاران شهیدم بنما.


فرازی از وصیت نامه  شهید مهدی مساحی

  • ۹۵/۰۱/۰۲
  • شهید گمنام

نظرات (۱)

سلام
من بتول جلالی  فارغ التحصیل ز دانشگاه اصفهان سال 86
 حدود 12 یا 13 سال پیش وصیت نامه ی اصلی شهید مساحی را از دبیر دانشگاه گرفتم  و متأسفانه تا الان پیشم موند ه و معذب هستم
 در پی یافتن خانواده ی محترم شهید هستم که وصیت نامه ی ایشان را تحویل دهم ولی هیچ آدرسی از ایشان ندارم لطفا اگر آدرس و یا شمار تلفنی از خانواده ی این شهید بزرگوار دارید برای من بفرستید.....ممنون. 09132009959

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی