پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

به_نقل_از_دوستان_شهید

خواب_مادر_شهید_زارع_قبل_شهادتش 🕊🌹🌿

.

بسم رب الشهدا

امروز که پیش مادرش بودم یه چیزایی گفت که بی تابم کرد..

میگفت هر چند وقت یه بار تماس میگرفت چهل و پنج روز از رفتنش گذشته بود

بهش گفتم مادر نمیای؟؟

گفت مامان از تو انتظار نداشتم مادرش میگفت خیلی ازش عذر خواهی کردم ازش...گفت مامان من نمیتونم بیام با چ رویی برگردم چجوری سرمو بلند کنم و خانواده ی شهدا رو ببینم؟؟..

___________________________________________

میگفت دیشب دیدم تو خواب شهید شد و افتاد من بغلش کردم سریع همه رو بیدار کردم گفتم صالح شهید شده همه گفتن ن آروم باش ایشالله ک چیزی نیس امروز که خبر شهادتشو دادن دیدم همون ساعتی ک من خوابشو دیدم شهید شد

___________________________________________

میگفت منتظرم بدن پاکشو بیارند من کف پاشو ببوسم آخه با پای خودش خودش رفت تا دفاع کنه دستاشو ببوسم آخه با این دستها جنگید حتی یه بار تلفنی بهش گفت پسر یه بار بیا دست و پاتو ببوسم و بعدش برو..

___________________________________________

حرف آخر

گفت همه دعام این بود بدنش دسته دشمنا نیوفته آخه طاقت ندارم

الهی فدای دلت بشم مادر

فدای دل مادر شهدای گمنام و مفقود

شهید_عبد_صالح_زارع

شهادت_در_حین_آزادسازی_نبل_والزهرا

  • ۹۴/۱۱/۲۱
  • شهید گمنام

نظرات (۱)

ای بابا ... ما موندیم و یه عده دارن به این راحتی شهید میشن . انشالله شهادت ما در عملیات الی بیت المقدس و نابودی اسرائیل. 
پاسخ:
انشا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی