پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

در محضر امام🌹

سبک زندگی روح اللّه🌹

........🌹🌹🌹🌹🌹........

       👈شستن ظروف👉

........🌹🌹🌹🌹🌹......

نوبت من بود ظرف ها را بشورم ,ولی اصلا حالشو نداشتم,لم داده بودم به پشتی واصرار می کردم,

خواهرم جورمنو بکشه,

هر چی اصرار کردم فایده نکرد,یه دفعه چیزی از ذهنم گذشت.هیچوقت وضو گرفتن آقاجون این قدر طول نمی کشید!

دم در آشپزخونه که رسیدیم,آقا داشتن دست هاشون رو خشک می کردن,ظرف ها تمیز توی سبد چیده شده بودند,تعجبمون رو که دیدن

لبخند روی لبهاشون نشست

و گفتن:امروز نوبت من بود.

شما برو استراحت کن

واقعا اون روز شرمنده

امام شدم هرگز یادم نمیره

.......🌹🌹🌹🌹🌹......

خدایا مرا با امام محشور فرما

آمین یا ربّ العالمین

.......🌹🌹🌹🌹🌹......

  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • شهید گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی