پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

این وبلاگ برای شهدان ساخته شده است.

پلاک خاکی

ما در این سایت به شهدان دفاع مقدسمان میگوییم که همیشه ما پشت شما هستیم.
هزینه کپی برداری: یک فاتحه برای گذشتگان و شهدا.

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

مادر

بنام مادرم


یکی بهم گفت میخای بری بهشت؟


گفتم نه،

اونجا فقط جای مادراس!!!


گفت:

مگه نمیخای کنار مادرت باشی؟

گفتم:

نه دیگه،،،،،،،


این دنیاشو ازش گرفتم جوونی و روزای خوبشو واسم گذاشت!!!

پیر شد تا من جوون شم

زشت شد تا من خوشگل شم

غصه خورد تا من بخندم

کهنه پوشید تامن نو باشم

گرسنه خوابید تا من حسرته چیزی رونخورم


دیگه نمیخام تو بهشت هم شب و روز حواسش بمن باشه...

بذار حداقل اونجا برا خودش راحت زندگی کنه!


کاش فقط "یک روز" مادرم برای خودش زندگی میکرد..

  • ۹۴/۱۰/۰۶
  • شهید گمنام

نظرات (۱)

مطالب خوبی دارید خوشم اومد واقعا مطالبی جالبی دارید. ممنون میشم از سایت من بازدید کنید. Goldpost.ir اگه خواستین تو سایت تبادل لینک نیز می کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی